Wednesday, January 21, 2009

Balik dari menanam serai


Lepas balik dr kg Chenor menanam serai, keesokannya saya kena pergi Johor untuk satu tugasan. Saya ambil kesempatan untuk bawak keluarga sekali untuk bercuti. Tapi mlm tu, isteri ternampak ada benda asing dlm telinga Zakwan (anak lelaki saya no 2). Tilik punya tilik, rupa2nya biji limau. Dah terlalu dlm, so keesokannya pergi jumpa paeditrician di KJMC. Dia pun refer pulak pada pakar ENT dan tengahari tu masuk OT la. Bagi Zakwan knock out baru boleh keluarkan biji limau tu. Lupa lak nak ambik gambar biji limau tu. RM1500 kos untuk keluarkan biji limau dlm telinga. hehehe.


Ni gambar Zakwan selepas keluar OT. Dah besar nanti, biar dia tgk gambar ni dan tersenyum. Betapa ibu dan abah dia sayang kat dia dan jaga dia masa dia sakit. Nanti kalau kami pulak sakit, janganlah korang adik-beradik merungut menjaga kami.



Petang tu jugak terus bertolak ke Johor. Samapai Johor dah malam. Saya tempah bilik suite. Bilik ni ada satu partition dgn katil double deck dan Playsation 2 untuk diaorang main. Yang pastinya, esok saya sibuk kerja, biarlah diaorang sibuk main game.


Hmm, buah ni rasanya saya tak sempat makan.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment